gemensam vårdnad fucks!

igår ringde bobby och sa att felicia ville flytta dit... men jag sa nej.
självklart är jag ju jätteglad ver att hon trivs där men att min lilla tjej ska bo där, kan han glömma.
Min dotter ska bo hos mig precis som alltid tills den dagen hon blir 18år eller förstår vad hon ger sig in på.
Hon har bott hos mig i 9 år och vi har en fantastisk relation till varandra.
Jag ger henne allt hon behöver och jag gör allt för henne för det finns bara en i min värld och det är hon.
Jag har funnits där i vårt och torrt, jag är på hennes skolmarknader och julfester och examen, var är han? Jo han bor i gotland och har aldrig varit på hennes examen lr julfester och inte ens på hennes födelsedagar.
Jag har aldrig sagt dåliga saker om hennes pappa och jag har alltid låtit henne resa till honom just på grund för att jag vet att felicia behöver hennes pappa men nu har det gått för långt när han försöker manipulera henne till att flytta till honom... Jag kommer inte att smutskasta honom för sån är inte jag men jag kommer alltid att kämpa för min dotter så vill han starta krig.... here it comes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0