ibland måste man tro

Ibland måste man tro på det bästa och ibland måste man ge upp även om man inte vill...
tomma tankar och tomma ord möter min själ varje dag...
en dag kommer mitt liv att komma tillbaka och den dagen behöver jag aldrig vara ensam igen...
jag försöker varje dag, jag försöker bit för bit men ingenting verkar bli bra.
min sömn är i botten och mitt hjärta känns inte helt...
klart jag gillar babe men ah som sagt han kan inte fylla mitt hjärta på d sättet som jag behöver.
denna värld vi lever i är förjävlig. psykmediciner helatiden och inte fan mår man bättre av dom
fick dricka alkohål igår för att somna... o läkarna undrar varför alla blir alkisar lr pundare..... där har vi svaret..
deras vård hjälper inte och då börjar man att självmedicinera sig själv, så enkelt är det.


Jag har iaf gått vidare och exet finns inte kvar i mitt liv längre... SKÖNT!!  han e snäll men ¨fan den jobbigaste person som jag har träffat...... o d e utan att överdriva...

tog en paus ifrån jake.. måste fundera vad fan jag vill med honom.... jag vet inte om jag vill dra in han i mitt tragiska liv...

ja, jag ska bli optimist men man blir ju så sne helatiden när man inte kan få den hjälp man behöver... vården suger jävla aparsle!!! men jag tror fortfarande att en dag möter jag en läkare som förstår och hjälper mig..

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter jobbigt det du går igenom :( Har du bra vänner som hjälper dig igenom detta?

2010-04-01 @ 09:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0