skruvad ärlighet

Du har en otroligt konstig syn på saker och ting.
Vi kan börja med din ärlighet... den är skruvad!
Du förväntar att vi alla andra ska vara ärliga med dig men ändå så går du bakom ryggen.
Du smusslar och låtsas vara så mycket bättre än vad du är.
Du säger aldrig sanningen, Ja du säger den sanningen som du tror att andra vill höra.
Du är inte ett dugg reko och i närmare tanke så funderar jag hur jag ens nånsin kunde lära känna dig.
Jag känner inte dig egentligen och det får jag väl vara glad över!
Du är en vek och svag person men så länge du inte har förstått det så e det ju bra för om jag var dig så skulle jag ta mitt liv förlängesen.
Ja shit janne jag förtjänar så mycket bättre och jag ska inte slösa min tid på en jävla idiot som dig, jag behöver inte lögner,svek och tårar!!
Jag går vidare nu med stoltheten i bevar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0