chock

jag har varit så bakis idag och är väl fortfarande lite chockad över allt och känner mig mycket nedstämd för allt som har hänt.
Insåg vilka som var mina vänner igår och insåg min betydelse för dom.
ni vet nog vilka ni är.

vaknade upp av att det bankade som fan på mitt fönster och dörren, blev skitskraj men då visade det sig vara snuten, dom skulle förhöra mig angående kennet. fyfan så jävla hemskt! Och att det skulle behöva gå så här långt men jag känner mig så fängslad för att han fortfarande hänger häromkring , det känns som att han kontrollerar mig, jag vill bara att han ska sluta vara häromkring så att jag kan andas ut och bara börja plocka upp alla mina bitar och försöka att ordna till mitt liv återigen.
Har 9 stycken brännmärken på armen och gråten i halsen helatiden ångrar så mycket att jag ens blandade in mig i honom men på nåt sätt trodde jag ju att det fanns nåt hopp i honom men han var egentligen bara en stor lögnare.
Jag borde ha förstått mitt misstag men allt gick så snabbt och jag vet inte , jag ljög väl för mig själv....

sorgen bearbetar jag på mitt egna sätt men jag känner mig inte bara så sviken av honom utan sviken av mina så kallade vänner... shit så många gånger som jag har ställt upp för dom men nu vet jag vilka som är mina sanna vänner.


en låt som jag tycker passar in på alla dessa 3 personer, ni vet vilka ni är.

Bye/Die

Tell me
What do you see when you see yourself?
I don't really get it
How do you make it through the day without killing yourself?

Do you know, you're all the same
Got to play these stupid games
You're getting on my nerves, so just stay the fuck away
Who died and made you god?
This time you've gone too far
I think it's time for you to understand: this is war
.

'jag kommer att resa mig upp, u just watch and see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0