sorg sorg sorg

Jag kan inte förstå
Jag kan inte tro att du var kapabel till att såra mig såhär mycket, att du kunde sjunka så här lågt.
Jag kan inte förstå varför du lät allt bara gå så här långt.
Jag kan inte förstå varför du ville såra mig och varför du svek mitt förtroende såhär.
Jag kan inte förstå.

Jag kan inte tro att du kunde bränna mig så här efter allt som jag har gjort för dig.
Jag kan inte förstå att du kunde svika mig såhär.
Att du kunde ljuga för mig och tro att jag bara skulle godta dina lögner?
Jag sa till dig och jag varnade dig gång på gång att jag är inte så dum som resten av dina tjejer, jag är varken blåögd eller för den delen naiv. Varför kunde jag förstå att du gick bakom min rygg?
det var varken för att jag kunde läsa dina tankar utan för att jag själv har varit som du en gång i tiden, jag såg dig själv i mig och jag har haft så många relationer som har handlat just om lögner och svek.
Jag har lärt mig den hårda vägen och kanske har du ljugit för mig länge, det vet jag inte men vad jag vet är att du ljög, du svek mig och fastän jag älskar dig än  och saknar dig varje dag så kan jag inte förlåta dig.
Ditt val och ditt handlande förstörde allt mellan oss.

jag sover nästan helatiden och när jag inte sover så gråter jag och när jag inte gråter så stirrar jag i taket och bara svär över ditt jävla agerande.  Klart du hade dina fina sidor annars hade jag ju inte älskat dig men du valde spicet och egentligen är det inte det som sårar mig utan själva grejjen att du ljög för mig och svek mig.


fan jag önskar att jag aldrig hade träffat dig, jag ångrar att jag tog emot dig med öppna armar och lät dig krypa in i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0