Dead and gone






Jag har försökt att ta mig fram, rest på den här vägen alltför länge.....
Har försökt att hitta hem men ärligt talat så hittar jag inte fram.
Jag har önskat och hoppats på att finna mig nån att dela mitt liv med men jag finner ingen som jag vill ha i slutändan...


Vi har grälat idag och det känns som att jag står och bankar mitt arma huvud mot en vägg..
för ingenting jag säger gör nånting bättre och ingenting vi säger till varandra verkar förstås...

Handen på facit, vad ska jag ta mig till?
Vad ska jag göra?
Jag är igen olycklig och jag kan inte straffa k för det för han har ju oxo sina demoner som han måste ta itu med men jag vet inte... vi vill väl olika saker.... vi vill inte ha en likadan framtid så egentligen borde jag väl avsluta allt men jag kan inte.... vi har ju byggt upp så mycket men jag vet inte hur länge jag ska orka med allt.

Jag tittar åt vänster och sen tittar jag åt höger...

jag försöker att välja rätt väg men jag finner den inte.
jag försöker att hålla ut för jag vill inte förlora allt vi har byggt upp men jag vill för en gångs skull vara lycklig.....
sakta men säkert börjar jag få slut på ork och hur jag än resonerar så blir ju allt bara fel.... jag är förvirrad.... jag vet inte vad jag ska ta mig till.... jag söker efter svar och jag söker efter friden men jag finner den inte vart jag än tittar.....

vilsen kall och trött.....

önskar mig ett lyckligt slut.

Kommentarer
Postat av: Tezlan

Tjena stumpan

klart jag önskar dig all lycka i världen de är du värd. Många kramar från janneg Kram kram

2009-04-05 @ 18:18:10
URL: http://tezlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0