Felicia

Tar en stund tystnad och samlar mina tankar...
Har just läst om http://www.feliciasliv.se/index.html och det ger mig tårar.
Jag stödjer detta helt och hållet så jag hoppas att du oxo kan göra det.  


Jag varken känner eller vet vem du är men på nåt sätt så får din hemsida mig att känna sorg.
Att det ska kunna gå till så här är ju förhelvetes hemskt!
Mina tankar och mina böner går till dig , din familj, din pojkvän och dina vänner m,m.
Jag hoppas att du iallafall har fått frid och att du är fri.
Och jag vet en sak, att förr eller senare så kommer din familj och polisen, framför allt din familj att finna den skyldige!
Och må han / hon brinna åt helvete för sånt här ska inte få hända!

Du är en vacker ängel nu och jag skänker mitt ängla glitter till dig Felicia.

Patricia

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Nå så följer du också hennes mor´s kamp om rättvisa? Det gör jag också, jag har en hel Kategorier om henne i min blogg o sen så har jag en namninsamling där jag vill hjälpa henne´s mor i kampen till rättvisa. Kolla gärna in min blogg med.

2009-04-05 @ 19:08:35
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0