If you think you know how to love me

 tr



Jag tror och jag försöker att förstå...
jag håller andan och jag andas ut...
Jag ser dig men jag når dig inte...
jag försöker förstå och jag vet att hamnar man i en sån här situation så blir man egoist...
Man kan inte försöka resonera med sig själv utan drogsuget tar över men jag ber dig att ta din tid att tänka dig för innan du hamnar där igen...
allt vi har kämpat för ska väl inte få förstöras för droger?
jag vet att du kämpar och jag vet att varje dag för dig är en kamp och det är jag stolt över...
Och tro inte att du kämpar ensam... jag finns där för dig... även fast jag kanske inte visar det helatiden...
DU och Felicia och resten av barnen har fångat mitt hjärta och utan er kan jag inte andas...
Men man kan nå en punkt där allting bara blir skit och allt blir helvetes kval men lek inte martyr för det är inte bara jobbigt för dig utan för hela familjen....
Innan jag träffade dig så hade jag ingen mening i mitt liv, klart jag hade ju min älskade dotter men jag var inte hel...
Du har gjort mig hel men jag är lite osäker om jag har gjort dig hel.
Våran mening är ju att kunna tampas med problemen tillsammans, inte att fajtas med varandra.
Vi ska kunna disskutera även fast vi inte är överens alltid men så e det väl alltid.
Jag kämpar inte emot dig och det handlar inte om att jag inte älskar dig för den du är, det handlar om vårat liv och vår familj. 

Jag kan bara be om att du en dag ska förstå det.
men jag har gett  upp o försöka förklara det för dig
för du har ändå fått för dig att  jag arbetar emot dig och så länge du vill tro det så får du göra det, jag ger dig tid att försöka få klarhet i det hela
och få dig att förstå att jag älskar dig även om du anser att mitt handlande är egoistiskt. En dag kommer du att förstå meningen med mitt allt.

Hoppas jag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0