you bring me down



Du ligger i sängen och ser tv.
Du säger inte ens hej.
Vad är problemet? Ska du straffa mig?
Varför försöker jag ens att bry mig?
Det här är för mycket för mig, Det här är inte kärlek längre.
Det här måste ta slut.
Inga fler tårar och inget mer tjat.
Jag måste nog släppa dig snart , om du inte skärper dig för det är ju inte meningen att vi ska gå runt o må dåligt och inte kunna prata om det.
Du bryter ner mig samtidigt som du bryter ner dig själv,,
skulle du tycka att det var kul om jag gjorde detsamma?
Det finns ingen ursäkt för ditt beteende.
Jag vet att du mår dåligt men ska du verkligen bära det här själv?
Jag ska inte ens försöka ge mig in i problemet , du får prata med mig om du vill men jag hoppas att du kan ta lite mer ansvar och inte bara ligga i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0