Det var ett tag sen

Det var ett tag sen jag skrev i min blogg men jag ska uppdatera er lite nu :)
Jag och kennet är då ihop igen men särbos och nu har han tagit steget för att söka efter behandling och det är jag glad och stolt över!! Jag sa till honom hur jag ville leva mitt liv och mitt liv var utan droger piller tja allt som har med kriminalitet o göra och jag sa att om han vill får han följa med och leva det livet med mig men klarar han inte av det så måste vi gå skilda vägar. Det var ett svårt beslut tror jag men han valde att följa med och leva vårt liv tillsammans och jag tror att det kommer att funka.

Jag försöker oxo få vårdnaden över min dotter för hennes biologiska far ( jag anser ju att kennet är felicias pappa)
Men iaf hennes biologiska pappa vill sätta in henne i nån fosterfamilj och ah socialen sa direkt till mig att jag skulle försöka ta o få ensam vårdnad av henne för han vill ej hennes bästa... för ja alltså väljer man att sätta sitt egna barn på ett fosterhem än att ta ansvar över henne så är man ju dum i skallen!!!


Sen har jag fått klart om att nu till vår ska jag operaras och det känns helt underbart för det är ju som sagt en dröm som har slagit in. JAG FÅR BLI SMAL IGEN!! :D


Vi har varit ute mycket i solen och så har vi badat och barnen har tältat :)

Sen har jag fått igång min gamla dator så nu har felicia en egen bärbar dator i sitt rum och ah vi , både jag och hon njuter av hur allt ser ut här hemma nu och ah vi har det helt nyrenoverat och så har jag fått 2 st fläktar från kennet så då ligger vi där o svalkar oss när det blir för varmt :)

Vi har oxo fått nya grannar, helt underbara e dom, felicia gillar o leka med deras dotter och vi lånar socker o såna där saker som grannar gör så ah det känns faktiskt inte så dåligt att bo så här , vi stormtrivs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0