fri.

Jag har blivit fri, äntligen så har jag lämnat kennet.
Jag kan inte beskriva med ord vilken frihet jag känner.
Jag valde att stanna kvar hos honom för trygghetskull, men i närmare åtanke, när jag har fått mig den tid att kunna spegla verkligeheten så var det han som gav mig otryggheten.
Han fick mig att få en slags oro i mig, han fick mig att försvinna.
Jag fanns inte kvar utan allt handlade om honom och hans problem.
Ett jäkla pändlade mellan oro, ångest och kvävd, ja jag kände mig bortglömd.


Men när jag fann janne, då vändes mitt liv och för en gångskull så fick jag inte bara ge utan jag fick nåt att ta.
Jag fick känna mig åtrådd och älskad.
Han fick mig att öppna ögonen och jag fick känna att jag kunde våga att bara vara mig själv och han älskade det han såg.

Han fick mina tankar att få ro och han fick mig att förstå att jag inte behövde leva det liv som jag levde.
Han fick mig att le igen och han fick mig att förstå innebördan av ordet kärlek.
Han skämde bort mig med sina fruktsallader och han fick mig att se stjärnor.


Han ställer upp på mig lika mycket som jag ställer upp på honom.
Det kanske låter lite underligt men han gör mig lugn och han viskar till mig allt det jag skriver ner nu.
Han håller om mig på natten och han är kärlek för mig och han gör så fina saker för mig.
Jag hoppas att han har förstått att han har räddat mig ifrån ett helvetes liv.
Han är sänd ifrån gud för att blåsa värme över mitt liv och han har valt mig.
Han denna underbara ängeln har valt mig!!!!

Felicia mår skitbra just nu och hon är glad över att jag träffade janne, igår så sa hon att hon ville att vi skulle gifta oss hahahaha och kanske händer det i framtiden , vem vet?
Jag vet iaf att han är den jag vill vakna upp med och han är den sista jag vill se innan jag somnar.

Han ska bo hos mig nu när jag har opererat mig och ta hand om mig.
Hur det kom sig att det just blev han , ah det vet jag inte men helt plötsligt så fick han min nyckel och han skulle fixa till här innan jag kom hem och jag vet inte om han förstår hur mycket det betyder att han är ett sånt stort stöd för mig.

Mamma vet sanningen och igår så pratade jag , janne o mamma ut om allt som har hänt och hon är så glad över att jag har träffat janne och hon gav till o med honom en kram och bjöd hem oss till dom.

Fredde diggar honom och syrran tycker att han är bäst  och annakarin berättade idag att anna en kompis till flis hade sagt att hon var glad över att kennet inte fanns i mitt liv längre för hon var rädd för honom!
Janne han har varit skit trevlig när flisans kompisar har kommit och börjat till o med o fixa snacks åt dom , dom diggar oxo honom.

Och ni som läser det här kommer oxo få känslan över att Janne är en gudagåva för oss kvinnor men han e min så back off!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0