aldrig mer!!





Jag skulle aldrig önska dig nåt ont men jag önskar dig inte heller lycka!
Jag läste aldrig dina sms för jag visste ändå vad du skulle skriva...
Du skulle be om ursäkt för ditt beteende gentemot mig och säga förlåt
försöka göra allting bra igen.. Men den här gången är det försent.
Det var ditt val att avsluta allting, det var du som gjorde slut.
Du visste precis vad som skulle hända så säg inte att du inte klarade av att höra vad jag sa.
Alla andra kanske tror på dig men det gör inte jag längre!

Gör det ont att jag inte kommer att finnas där nåt mer?
Jag slår vad om att det suger!!
Aldrig mer kommer du att höra av mig!
Aldrig mer kommer jag att sakna dig!
Aldrig mer kommer jag att falla för dig!

Aldrig mer kommer jag att kyssa dig!
Aldrig mer kommer jag att vilja ha dig
Aldrig mer kommer jag att älska dig
Aldrig mer!!

Gör det ont? Jag hoppas att det suger....
Pat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0