Möt mig världen

Det handlar om styrka och jag har länge funderat på om jag kan finna denna styrka som alla talar om...

Jag har mina upp och nergångar och jag är ensam , jag är inte singel men jag är ensam för han är inte här hos mig..

Jag visste inte hur nånting skulle bli men nu vet jag och jag är helt enkelt ensam...

Jag måste göra det här för mig precis som han måste göra det för sig själv.

Vi har iaf fått ringarna och dom var jättefina bara trist att vi inte kunde få chansen att göra nåt fint, han har ju inte ens fått sin ring än för den har jag här hemma och ah...
allt är såm komplicerat och det borde det inte vara, vår kärlek är ju enkel och sann kanske e det bara jag som komlicerar allt?

Jag måste gå ut och leva, jag kan ju sakna dig ändå men jag finner inte styrkan att ens gå och hämta posten...
Jag ska för jag är stark... möt mig världen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0