FÖRVIRRAD

Jag vet inte hur jag ska bete mig i hans närhet, Jag vet inte om jag ska ge allt jag har och sen kanske upptäcka att han inte gör detsamma.

Jag vet inte vad han vill med mig och det gör mig så otroligt förvirrad.....

Jag älskar honom och jag vill bli kallad för hans flickvän men tilliten till varandra har som runnit ut i sanden och jag vet inte hur man gör för att få tillbaka den.


Jag vill lita på honom och jag vet att han vill lita på mig
och då borde det ju inte vara nå som helst problem att lita på varandra, men när tilliten är skadad så är det inte bara att börja plocka upp bitarna och pussla ihop dom.....

Jag vet inte hur jag ska göra och jag tror inte att han heller vet det...

men jag vet att han gör mig lycklig och det är nog det enda som räknas....


Kommentarer
Postat av: J

Hej Patricia!

Först å främst vill jag bara säga -Klockrent BRA blogg du har! Många fina ord å meningar i den. Jag är ju oxå lite mer för det här med hjärta & smärta (även om jag inte vill häva ut mig alltför mycket om det i min blogg) så gillar jag denna skarpt! (:

Men jag hoppas verkligen saker å ting ordnat upp sig för dig vännen. Kram på dig!

2010-01-18 @ 11:27:35
URL: http://jonnajonstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0