ingenting betyder nånting längre..


Det har gått fem dagar sen jag gjorde slut men det känns som en evighet
jag går ut varje kväll och sover hela dagarna.
sen du har varit borta så kan jag göra vad jag vill, jag kan träffa vem jag vill och jag kan söka tröst hos dom..
Men ingenting betyder nånting utan dig för ingen kan vara som du.

Det har varit så ensamt utan dig likt en fågel utan sång.
ingenting kan få dessa tårar att sluta rinna.
säg mig älskling , vad gjorde jag fel?

Jag kan hålla andra män i handen men det påminner bara mig om att det inte är du....

Jag ringde vårdcentralen idag och har bokat tid hos kuratorn där och jag ska dit nu i veckan.
Ska bli intressant o se vad hon har att säga.

Förmodligen säger hon  att jag ska vara singel och leva vidare mitt liv utan dig.
men frågan är vad jag vill....
Jag vet att det var svårt att leva med dig ibland och att vi hade våra stunder då vi inte visste vad vi skulle ta oss till med varandra dock vet jag inte ens om jag vill pröva att vara med dig igen... nej jag tror att jag är alldeles för rädd för det och det e tråkigt för vi hade ju fina stunder då och då....

men ingenting betyder nånting utan dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0