kärlek










Han sa igår att han älskar mig...
Jag visste ju om det för sånt kan man ju inte gå miste om men det var jävligt kul o höra och jag blev väldigt glad.
Han trodde att jag sov och då sa han att jag var trygg hos honom och att han älskar mig jävligt mycket och ah jag hörde ju allt så sen steg jag upp och sa till honom att visst var han medveten om att jag hör alltid vad man säger när jag sover och då blev han lite generad men han sa att han älskar mig och ah jag blev väldigt glad.
Han betyder så mycket för mig och han är mannen som jag skulle kunna tänka mig att gifta mig med.
Det är kärlek, det vi har.
Jag hoppas att det är min stora kärlek för min känsla är att jag hoppas att han är min sista förälskelse.
Jag hoppas att vi kan få allting att funka.

Jag är kär!!





Han sa igår att han älskar mig...
Jag visste ju om det för sånt kan man ju inte gå miste om men det var jävligt kul o höra och jag blev väldigt glad.
Han trodde att jag sov och då sa han att jag var trygg hos honom och att han älskar mig jävligt mycket och ah jag hörde ju allt så sen steg jag upp och sa till honom att visst var han medveten om att jag hör alltid vad man säger när jag sover och då blev han lite generad men han sa att han älskar mig och ah jag blev väldigt glad.
Han betyder så mycket för mig och han är mannen som jag skulle kunna tänka mig att gifta mig med.
Det är kärlek, det vi har.
Jag hoppas att det är min stora kärlek för min känsla är att jag hoppas att han är min sista förälskelse.
Jag hoppas att vi kan få allting att funka.

Jag är kär!!





Kommentarer
Postat av: elly

Vad fint =D Hoppas allt går bra och att allt e bra med dig/er! Saknar dig, synd du inte orkade ses men vi tar igen det vi missat i sommar =)vi kommer upp då.

Ska höra av mig någon dag tänkte jag, får se hur långt jag kommer denna gång.

kram på dig!

2010-01-29 @ 10:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0