nyheterna





Jag hörde nyheterna......
jag minns min rädsla när jag fick höra om det...
Jag minns kraften inom mig som sjönk som en sten i mitt hjärta när jag fick höra...

Du har sårat mig och du krossade mig men på nåt sätt lider jag med dig ändå..
om du bara visste... vet dock inte om det räknas eller betyder nåt för dig....

Jag vet att jag också sårade dig och jag vet att jag borde ha bett om ursäkt för mitt beteende gentemot dig
våran relation var stark och aggressiv... men för det mesta så var den underbar...

men varken du eller jag visste hur man hade en relation... ingen av oss visste hur lika och olika vi var varandra...
Du fann dig en ny kärlek, du förlovade dig med likadana förlovningsringar som vi hade beställt...

Ja, jag erkänner det gjorde ont men jag vill ändå trösta dig för jag vet hur ledsen du kan bli...
ja jag hatade dig mycket i början och jag skulle inte ens ha pissat på dig om du brann men nu har jag gått vidare och jag kan tänka mig att vara din vän....


Vi bråkade många gånger och vi skrek och sa saker till varandra som jag iaf ångrar mig över...
många gånger blev jag rädd för dig och nåra gånger brast det inom mig och jag önskade dig bort ur mitt liv...
Jag har gått vidare janne men jag är ändå rädd om dig...

Jag skulle aldrig ta tillbaka dig och vår kärlek för hur mycket jag än älskade dig så blev vi båda sjuka av vår kärlek... varför? har ingen aning för när du var underbar så var du fantastisk men när du var arg så var du som ett monster....

Det var helt tokigt egentligen för du var så osäker på min kärlek gentemot dig och det var nog detsamma för mig men bara för att vi gick skilda håll så försvann inte min oro över dig...

Jag hoppas att du vet att du bara behöver ringa mig om det är nåt du vill prata om , vad som helst...
Jag finns där för dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0