kan man älska ändå?

Tiden har gått men det känns som  att min kärlek består.
Men det var ett tag sen jag sist tänkte på dig men jag kan erkänna att jag tänker på dig ofta.
Jag vet inte varför och jag förstår inte varför för du svek mig...
Kanske är det mina drömmar som spökar, eller så kanske du var min stora kärlek?
Nu vet jag dock att den som jag älskade så mycket aldrig fanns på riktigt.
Så då undrar vad det är jag saknar....

Kanske var det vårt avslut som vart så fel... kanske var det min dröm om oss som inte riktigt slutade som jag ville.

Jag förstår bara inte hur man kan vara så som du var med mig, klart jag trodde att du tyckte om mig lika mycket som jag tyckte om dig..
Men i grund o botten så var du aldrig ärlig med mig, jag älskade inte dig utan jag älskade nåt som du ville ge sken av vad du var..... ibland saknar jag våra samtal men innerst inne så  vet jag att det var inte så mycket samtal egentligen utan det du sa var ju bara nåt du sa... var du nånsin ärlig med mig?
nej det tror jag inte men jag saknar ändå den du var och jag hoppas att du har det bra och mår bra.

Pat-


Kommentarer
Postat av: M i t Z a . s e ♥

Hejsan ! :)

Ska vi följa varandra på Bloglovin ? :) <3

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1836032/-m-i-t-z--



Kram !

2010-06-28 @ 14:25:11
URL: http://Mitza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0