Spegelbilden krossad itu...





Säg mig vad ser du när du ser dig själv?
Jag förstår inte riktigt hur du kan leva med dig själv..
Vem dog och gjorde dig till gud?
...........................


spegelbilden...
dessa spel och dessa irriterande bråken...
jag är så less på dessa knäppa idioter.
Jag vet inte varför jag drar till mig idioter... problem och tjaffs.
Står det skrivet på min panna att jag bara vill ha sjuka individer i mitt liv?...
Jag tycker det är dags att gå vidare, det finns inte nåt som jag vill ha kvar.
Lämna mig ifred och sluta hör av er.
Ni slösar min tid!




Ingenting kommer att förändras och ingenting kommer att bli som jag vill ha det.
Jag flörtar vilt men varför? Jo för att jag kan helt enkelt.
Det här är min sommar och jag får göra precis vad jag vill men jag ska rensa bort pukorna.
Behöver inte intriger och massa huvudvärk.
Jag är ingen knullmaskin eller nån jäkla hundspya som ni kan va med och sen bara slänga bort mig...
Ni har krupit under mitt skinn och nu har det gått för långt.
Jag kommer att gå vidare med en kille och det känns bra.
Äntligen har jag fått honom tillbaka och han kan jag lita på för han är min bästa vän.
Med han så blir det lugnt och stilla och inga krav eller spel.
Med han blir det som alltid förr...
Jag har saknat det mycket.
Den där trygga famnen som jag kan gömma mig i när det blir för mycket.
Jag ska ta övertaget åter igen så jag säger bara till er som smsar mig och bråkar...
FUCK OFF.. du slösar din tid med mig.... FUCK OFF , Det finns ingenting som jag vill ha kvar och jag vill inte finnas här med er, jag har inte tålamod så fuck off.... BYE DIE!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0